აბზიანიძე-54 წაკითხული სიტყვათა რაოდენობა 2014წლის აპრილის დასაწყი-
ბატიაშვილი-81 სი!(არ არის ცუდი შედეგი,იმედია ზაფხულის არდადეგები
ბერიძე-59 კვლავ არ გამოიწვვს ვარდნას)
ბრეგვაძე-54
გელაშვილი-84 ვნახოთ რა იქნება სასწავლო წლის ბოლოს!
გიგანი-65
გიქორაშვილი-78
გოგიაშვილი-59
გოჩაძე-74
დარბაიძე-90
ერაძე-95
ზუხბაია-55
კაპანაძე-65
კირვალიძე-76
მერეკლიშვილი-76
მუმლაძე-65
ონიანი-73
ოსეფაშვილი-85
რაზმაძე-70
სიბაშვილი-87
ქერანაშვილი87
ფრიდონაშვილი - 76
ღიბრაძე-53
ჩადუნელი-86
ტაბატაძე-87
ცქვიტაია-62
წულაია-78
ჭოჭუა-67
ჯაფარიძე-69
III კლასი
სასწავლო წლის ბოლოს მოსწავლეებს უნდა შეეძლოთ თანმიმდევრული თხრობა; ტექსტის მიხედვით პერსონაჟის დახასიათება/აღწერა;მსჯელობისას საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; საჭირო ფრაზებისა და სიტყვების მოძიება ტექსტში; პერიფრაზი; გაბმული კითხვისასინტონაციის დაცვა; წინადადებების დამოუკიდებლად შექმნა და ჩაწერა;გეგმის მიხედვით შინაარსის წერილობით გადმოცემა.
მოლოდინი იყო, რომ მოსწავლეებს უცხო ტექსტიდან ამოეკითხათ 50 სიტყვა და მეტი.შედეგები ასეთია:
აბზიანიძე-35
ბატიაშვილი-64
ბერიძე-35
ბრეგვაძე-38
გელაშვილი-67
გიგანი-35
გიქორაშვილი-58
გოგიაშვილი-47
გოჩაძე-72
დარბაიძე-80
ერაძე-62
ზუხბაია-37
კაპანაძე-45
კირვალიძე-73
მერეკლიშვილი-60
მუმლაძე-45
ონიანი-54
ოსეფაშვილი-70
რაზმაძე-60
სიბაშვილი-84
ქერანაშვილი60
ფრიდონაშვილი -
ღიბრაძე-30
ჩადუნელი-72ტაბატაძე-80
ცქვიტაია-45
წულაია-57
ჭოჭუა-53
ჯაფარიძე-53
მოსწავლე, რომ ფლობდეს იმ უნარებს, რომელიც ეროვნული სასწავლო გეგმით არის გათვალისწინებული მე-3 კლასელი მინიმუმ 50 სიტყვას მაინც უნდა კითხულობდეს.
ვფიქრობ არდადეგები(პაუზა) განაპირობებს დაბალ შედეგებს,მაგრამ აქვე დავძენ ,რომ დაბალი შედეგის მქონე მოსწავლეები არ კითხულობენ...
გაითვალისწინეთ რომ წლის ბოლოს მე-3 კლასელი უნდა კითხულობდეს მინიმუმ 65 სიტყვას...
პირველკლასელი უნდა კითხულობდეს წუთში 30 სიტყვას!
ვეცდებით გამოვასწოროთ.... რა თქმა უნდა თქვენი დახმარებით...
ReplyDelete