ქართული: ასო-ბგერა "ძ" დედაენაში გვ.48-49 ,შეავსონ კროსვორდი.
დასაწერად: დაალაგონ წინადადება,რომელიც 49 გვერდზეა მოცემული
და გადაწერონ 12 ფურცლიან რვეულებში. ასოებს შორის გამოტოვონ თითო უჯრა,სიტყვებს შორის გამოტოვონ ორი უჯრა,წერტილის შემდეგ გამოტოვონ ორი უჯრა.
დედაენა : ტექსტში მოძებნონ ბოლოს წინა წინადადება (არ მიუთითოთ თქვენ) და გადაწერონ რვეულებში,წერა გააგრდძელონ იმ წინადადების გვერდით,რომელიც დაალაგეს...
დასაწერი ორივე რვეულში აქვთ. საკლასო რვეულშიც და დამატებითშიც!
ხელოვნებას მიაქციეთ ყურადღება, გაამეორებინეთ ყველაფერი რაც ვისწავლეთ!
რა არის პეიზაჟი?
რა არის აპლიკაცია?
რა არის ნატურმორტი?
რა არის ორნამენტი?
ძირითადი და შედგენილი ფერები გაიმეორეთ!
ჩვენ დღეს ვისწავლეთ რა არის ნატურმორტი და გამოვძერწეთ კიდეც!

ნიკოლოზმა შეძლო ტექსტი სრულად და უშეცდომოთ აეკრიფა ვორდის ფაილში (დროშიც ჩაეტია)
მშრომელი პატარები!

დასაწერად: დაალაგონ წინადადება,რომელიც 49 გვერდზეა მოცემული
და გადაწერონ 12 ფურცლიან რვეულებში. ასოებს შორის გამოტოვონ თითო უჯრა,სიტყვებს შორის გამოტოვონ ორი უჯრა,წერტილის შემდეგ გამოტოვონ ორი უჯრა.
დედაენა : ტექსტში მოძებნონ ბოლოს წინა წინადადება (არ მიუთითოთ თქვენ) და გადაწერონ რვეულებში,წერა გააგრდძელონ იმ წინადადების გვერდით,რომელიც დაალაგეს...
დასაწერი ორივე რვეულში აქვთ. საკლასო რვეულშიც და დამატებითშიც!
ხელოვნებას მიაქციეთ ყურადღება, გაამეორებინეთ ყველაფერი რაც ვისწავლეთ!
რა არის პეიზაჟი?
რა არის აპლიკაცია?
რა არის ნატურმორტი?
რა არის ორნამენტი?
ძირითადი და შედგენილი ფერები გაიმეორეთ!
ჩვენ დღეს ვისწავლეთ რა არის ნატურმორტი და გამოვძერწეთ კიდეც!

ნიკოლოზმა შეძლო ტექსტი სრულად და უშეცდომოთ აეკრიფა ვორდის ფაილში (დროშიც ჩაეტია)
მშრომელი პატარები!

No comments:
Post a Comment