მათემატიკა:83-დან 90-ის ჩათვლით
რიცხვები წარმოადგინონ ათეულების, ერთეულების ,ოცეულებისა და ერთეულების ჯამის სახით (ისე ,როგორც ვიმუშავეთ კლასში)
ამოცანა
პირველ მწკრივში 60 ვაშლის ხეა დარგული,მეორე მწკრივში 5-ით მეტი ,ვიდრე პირველში,ხოლო მესამე მწკრივში 30-ით ნაკლები ,ვიდრე პირველში.რამდენი ვაშლის ხეა დარგული მეორე მწკრივში? მესამეში?( შეადგინეთ მოკლე პირობა)
დახაზეთ 8 მდგენისაგან შემდგარი შეკრული ტეხილი ,გაზომეთ თითოეული გვერდი და გააფერადეთ თბილი ფერით!
სახალისო ამოცანა:
მორის ორ ნაწილად გადახერხვას 6 წუთი სჭირდება,რამდენი წუთი დასჭირდება ამავე მორის სამ ნაწილად გადახერხვას!(ამოცანა არ გადაწეროთ ,უბრალოდ შეადგინეთ სქემა)
გახანგრძლივებულ ჯგუფში დამრჩენთა საყურადღებოდ!
მართალია დავალებებს დაბეჭდილს ვატან ,რადგან შეძლონ მეცადინეობა,მაგრამ გთხოვთ გადაამოწმოთ დავალების შესრულების მეთოდი....შეიძლება ბავშვებს სწორად აქვთ შესრულებული,მაგრამ არა ისე, როგორც მე ვთხოვე და როგორც ვიმუშავეთ კლასში!
ყველაფერს გახანგრძლივებულის მასწავლებელი ვერ გაითვალისწინებს!
რიცხვები წარმოადგინონ ათეულების, ერთეულების ,ოცეულებისა და ერთეულების ჯამის სახით (ისე ,როგორც ვიმუშავეთ კლასში)
ამოცანა
პირველ მწკრივში 60 ვაშლის ხეა დარგული,მეორე მწკრივში 5-ით მეტი ,ვიდრე პირველში,ხოლო მესამე მწკრივში 30-ით ნაკლები ,ვიდრე პირველში.რამდენი ვაშლის ხეა დარგული მეორე მწკრივში? მესამეში?( შეადგინეთ მოკლე პირობა)
დახაზეთ 8 მდგენისაგან შემდგარი შეკრული ტეხილი ,გაზომეთ თითოეული გვერდი და გააფერადეთ თბილი ფერით!
ისწავლეთ დროის საზომი ერთეულების ჩამოთვლა ( მხოლოდ ჩამოთვლა...თითოეულში რამდენი წუთი და წამია...და ა.შ. არ გინდათ)
სახალისო ამოცანა:
მორის ორ ნაწილად გადახერხვას 6 წუთი სჭირდება,რამდენი წუთი დასჭირდება ამავე მორის სამ ნაწილად გადახერხვას!(ამოცანა არ გადაწეროთ ,უბრალოდ შეადგინეთ სქემა)
გახანგრძლივებულ ჯგუფში დამრჩენთა საყურადღებოდ!
მართალია დავალებებს დაბეჭდილს ვატან ,რადგან შეძლონ მეცადინეობა,მაგრამ გთხოვთ გადაამოწმოთ დავალების შესრულების მეთოდი....შეიძლება ბავშვებს სწორად აქვთ შესრულებული,მაგრამ არა ისე, როგორც მე ვთხოვე და როგორც ვიმუშავეთ კლასში!
ყველაფერს გახანგრძლივებულის მასწავლებელი ვერ გაითვალისწინებს!
No comments:
Post a Comment